LOVE IS FREE

Hello! Har haft en väldigt bra dag, vaknade upp utvilad - denna vecka har vart sjukt najs, det uppskattas med lov säger jag bara. Häromdan var jag på en föreläsning på Söderbokhandeln med Mattias Gardell, den var helt underbart bra! Den handlade om Islamofobi, och jag blir så glad över att det finns människor som sysslar med sånt här, men också att det finns folk som kommer med öppna sinnen och lyssnar på smarta människor som Mattias Gardell. Riktigt bra var det!

Igår kväll jobbade jag, fick hoppa in för någon annan, så jag fick ett sista minuten samtal. Hade ändå inget speciellt för mig (läs: inget liv) så jag gick in till jobbet. Idag ska jag jobba från 16-21. Måste snart dra från syster nu hem till mig, ska nämligen baka en morotskaka till tjejerna som kommer hem till mig för en fika imorgon.

Oh just det - har bestämt mig för att försöka vara vegetarian nu ett tag, vi får se hur jag lyckas med det. Dag två idag och det har gått bra. All kött ska bort, utom fisk. Hoppas det går bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0