Music is what feelings sound like.

Hello! Är i Eskilstuna efter ett seminarie, stannar här inatt då jag ska träffa Karin och Yesica för att träna i ett metodövningsrum inför en praktisk examination. Som tur är verkar inte provet så värst skräckinjagande, man ska jobba i grupp dessutom har man 30 min till att förbereda sig. Nice. Träffade Samira tidigare och hon lugnade verkligen ner mig inför vår tenta, de har liksom inte heller pluggat, trodde jag var den enda idioten. Dessutom så sa hon att några kunde samlas i stadsbiblioteket under de här två veckorna och råplugga tillsammans. Det är alltid bäst att plugga med någon annan.

Mitt liv är likadant, inget spännande som händer. Kollade precis på Oprah Winfrey Show och Jamie Oliver gästade (min framtida man ska vara precis som Jamie har jag sagt, han ska kunna laga mat och dessutom älskar jag killar som läspar, fattar inte varför) dagens show. Fick inspiration till maträtter att laga, på fredag ska jag hitta på något och överraska mamma. Hon blir så glad när man gör något extra (då hennes barn är nästintill värdelösa:). Förresten så har jag lyckats hålla min vegetariska diet i sex dagar nu, det går verkligen bra! 

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0