student+dying=studying

Rubriken sitter helt klockrent idag måste jag säga. Mår helt piss surt, vill inget annat än att sova. Och äta. Vill absolut inte sitta här och läsa helt onödig skit litteratur. Som är så otroligt tråkig att jag vill spy. Känner du igen dig? Mm..

On top of det ska jag iväg och jobba klockan två, helt okej egentligen, men inte så många dagar i rad. Har skola endast imorgon på hela veckan, känns superfint. Slutar dessutom tolv, awsome eller vaddå?! Okej, det är bara att blicka framåt, efter regn kommer solsken - hårt jobb lönar sig. Dessutom är det riktigt fint väder ute, vem hade anat det? Appropå något annat helt underbart - endast 18 dagar kvar sen är det hejdå Sverige! Woop-woop! Konstigt hur mitt humör kunde svänga något så drastiskt under ett enda inlägg. Bazinga!
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

uuuu var ska du åka?

2010-12-02 @ 10:14:58
Postat av: soraia

Till Dubai! :D

2010-12-06 @ 22:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0