You don't always have to be on top.

Hej! Har haft en jätterolig Eid igår med familjen, eller det lilla som jag var hemma dvs. Stack vid 12 då jag skulle jobba, jättekul verkligen.. Men som tur är så älskar jag mitt jobb och det är inte en börda att behöva ta sig dit. Vi tog oss igår till moskén för Eid-bönen, efter det kom vi hem för den traditionella brakfrukosten. Massa gott åt vi och delade presenter efter det - som tur var så blev syskonen riktigt nöjda, inga återköp blir det. Även fast jag sa att jag inte ville ha några presenter från syskonen så köpte de ändå ett par stycken, vilka underbara. Fick mig en superfin tékopp, ett jättefint halsband samt hasselnötskaffe som jag alltid har velat köpa. Kaffet smakar helt sjukt gott.

I skrivandets stund sitter jag och hetsäter min lunch, ska nämligen iväg hem till Elise med Aino och se på Harry Potter (LOL). Har inte sett alla filmerna, så vi ska se de jag har kvar att se innan vi ser 7:1 (?) på bio. Ska bli riktigt intressant! Nu ska jag dra. Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0