Everybody's got their dues in life to pay.

Har gått ett par dar och sjungit på Ted Gärdestad låtar, fy vad fina texter han har! En svensk skatt var han, tänk så tragiskt det måste sluta.. Så har suttit nu på youtube och lyssnat. Lyssnade mycket på honom för några år sedan haha, skum tjej, inte som alla andra.

Idag hade jag skola, men bara seminarie, i hela tre timmar. Det gick dock helt okej, tror jag klarar mig. Men älskar verkligen våra seminarier, alla säga så himla bra saker, man tänker om lite. Vi har främst tagit upp människan i vården och hur man är själv mot patienter. Det är riktigt intressant eftersom att jag får tillämpa allt vi "lär oss" sen på jobbet. Så på det sättet utvecklas ju jag hela tiden. Vi började vid ett, men klockan tolv mötte jag upp Elin som är min Eskilstuna kompis, den enda jag känner från Husby, och käkade lunch. Det var riktigt trevligt, en rolig tjej är hon!

Efter skolan känns tågresan hem så himla bra! Man känner sig lagom duktig och man slipper tänka på seminariet längre, dumpa skiten eller "kasta den" som Karin från klassen utrycker så fint haha! Har fått en riktigt skön stockholms-grupp, har tur som fick så sköna och roliga människor. Vi är SÅ annorlunda de andra från klassen, "småstads-borna".

Okej, nu tycker jag att jag kan slappa en stund, kanske läsa lite? Var länge sedan jag läste något för min egen skull snarare än kurslitteratur.. IKVÄLL HAR CRIMINAL MINDS PREMIÄR! Shemar Moore, here i come!!!!1!
 

Min andra favvo i serien har tydligen vart model, nämligen
Matthew Gray Gubler. Idealbilden av en söt geek!


Kommentarer
Postat av: Anonym

gimme some of that sugar :D

2010-10-22 @ 19:29:57
Postat av: soraia

haha!

2010-10-23 @ 00:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0