Glöm dina bekymmer, imorgon kommer nya.

tJA! Är i Eskilstuna idag, hade ett seminarie som jag verkligen fasade. Även om inte jag diskuterade så mycket i början (eller alls..) så började det släppa efter att jag hade min egna lilla presentation på en vårdsituation. Hon tyckte att jag var riktigt duktig, blev asglad. Sen efter det kom lite av trygghetskänslan tillbaka, ni ska se mig vid såna slags tillfällen - det är som att jag är redo för fajt.

Efter skolan gick jag runt stan lite med ett par söta klasskompisar, Karin och Samira. Vi satt och käkade lunch tillsammans innan de drog till tåget och jag åkte hit. Är kvar i Eskilstuna i natt då jag lovade att sitta barnvakt. Det ska bli ganska skönt! Men som den idiot jag är, så glömde jag nycklarna till den här lägenheten hemma, så jag fick sitta i trappuppgången en timma innan flickan kom hem från skolan. Somnade en liten stund har jag faktiskt för mig. Hehe, tar verkligen alla chanser jag kan till att få sova..

Okej, nu ska jag vara social. Sedan är det lite plugg, sen sover jag tidigt för jag är trött som få! Toodles!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0