Heaven must have sent you.

Hola! Sitter nu i lägenheten i Eskilstuna och är t r ö t t. Fick typ en timma sömn inatt skulle jag gissa, kunde inte somna igår! Borde inte tagit så många koppar kaffe igår på jobbet. Hade ett seminarie idag från 9:15-12:00, det gick väl ganska bra. Som sagt så förväntar jag mig alltid att det kommer vara tusen gånger värre än vad det egentligen är.

Kollade upp resultaten jag fick på min individuella uppgift och jag klarade den, woop-woop! Har därför avklarat min första kurs med ett betyg, hoppas den här kursen går lika bra. Tänker nog endast satsa på G i alla kurser, tror inte jag har behov av ett VG, en legitimation är en legitimation! Det känns nu som att jag skriver massa blaj och att orden inte riktigt stämmer rätt, känns som att jag stavar fel.. Ögonen kommer svika när som helst. Klockan är bara ett liksom.. eller är hon två?

Igår när jag hade kommit hem från jobbet fick jag bli matad då vi ska bli både matade och få våra tänder borstade inför en övning, så vi liksom får känna hur det är. Det kändes hur konstigt som helst! Det var så galet obekvämt och trodde verkligen inte att det skulle kännas så. Intressant att få se det från andra perspektivet, det var en nyttig övning helt enkelt.

Nu ska jag se en dokumentär om Ulla-Carin Lindquist, efter det ska jag nog sova en timma. Eller två. Herrrrå!!!1!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0