Jag har inte blivit räddad av någon prins. Jag har skött räddningen själv.

Hej! Den här dagen har bestått av ett besök i Kista och Erikshjälpen med mamma. Dagarna är så ostrukturerade känns det som. När man gick på gymnasiet var det mer planerad tid, och jag blir bara förvirrad. Känns som att jag nästan måste ha skola varje dag.. Nej nu ska vi inte gå för långt, nejnejnej. Ska inte klaga!

Har vart riktigt jävla spontan idag och klippt bort det mesta av mitt hår. Jag ser ut som en svart, kvinnlig version av Justin Bieber. Haha! Men jag är nöjd, jag gillar ändå inte långt hår, tar sån tid att sköta. Och vilken tur att mitt äggformade huvud passar till kortklippt hår. Tror jag. Skulle dö annars.

Imorgon är det jobb som gäller, 14-21 är jag på Ekbacken. Hoppas jag jobbar med någon skön person nu bara! Ska ta och sova snart, ha det bra!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0