Just another chilly october evening.

Hej! Åh Gud vad det är kallt ute! Idag när jag skulle iväg och möta min syster så haglade det galet mycket! Det såg ut som snö, dog lite inombords..

Kom tillbaka hem idag från Eskilstuna, det var skönt att få vila från alla bara under en dag, men även om det  bara är en dag så måste jag ringa hem en massa gånger. Riktig barnunge.

Är lite lagom irriterad just nu eftersom att vi inte har fått veta än om vi kommer hamna i praktikgruppen i december eller inte, praktiken kan man ju absolut inte skippa, men om jag skulle ha föreläsningar så kan man ju bara låta bli och gå. Familjen har nämligen bokat biljetter till Dubai nu i december. KUL! Då får jag ruttna här hemma liksom.. Men, så fort jag får reda på vilken grupp jag hamnar i, och ifall jag bara har vanliga skoldagar, då bokar jag en sista-minuten biljett. Åker till de dit istället. Hoppas allt går som jag vill nu, vill inte ruttna i Sverige under hela vintern. Vill ha något att se fram emot.

Ska sluta vara en surpuppa nu och göra något annat. Familjen ser på Idol, som jag absolut inte vill kolla på, får nog läsa lite. Imorgon väntar ett 7-15 pass på jobbet, och mot kvällen kommer tjejerna hit och vi fixar tacos hos mig! Vad roligt det ska bli :)

Toodles!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0