Just trying to make ends meet.

Hej! Jag har varit en dålig bloggerska de här senaste dagarna. Mm, fy skäms på mig! Är ensam hemma nu och har pluggat en stund, har skrivit en uppgift inför ett seminarie som vi har imorgon. Hoppas det går bra då, känner mig lite nojjig, för vår lärare som ska sitta där och bedömma oss är sjukt skräckingivande! Vi kallar henne stone-face. Men hoppas inte det skiter sig helt och hållet bara.

Just nu har jag sådan ryggvärk, eller vettefan vad det är, det är typ träningsvärk i ryggen, men det knäcker så galet mycket varje gång jag gör en hastig rörelse. Jag undrar bara, hur gammal är jag!? Dansade iförsig två pass afrikansk igår, det är så galet roligt att man bara måste köra de två passen.

Okej, nu ska jag försöka städa här hemma, sedan ska jag se DH som jag spelade in igår. Måste iväg sen för att köpa SJ-biljetter, hejdå tusen spänn.. Nu drar jag, laterz!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0