Ögonen är själens fönster.

Hej! Äntligen helg tänkte jag säga, men helt ärligt har jag nästan ingen koll på dagarna. Skola bara ett par dagar i veckan, ingen rutin liksom. Ingen som klagar här dock! Uppskattar verkligen det. Dessutom så behöver jag nästan inte läsa något till nästa seminarie då det är litteratur som vi pluggade inför förra, som gäller. Bra eller vaddå!?

Igår vart jag i Huvudsta Loppis, haha har vart där alldeles för många gånger känns det som nu. Vart där med Elise och Louise, skulle egentligen inte köpa något, men fick med mig en väska (den fick jag verkligen köpa kände jag eftersom att jag länge har letat efter just en sådan!). Den blev min för 65 spänn, värt! Efter det åkte vi in till stan, kollade ett par affärer till och sedan käkade vi thai-mat i Kungshallen. Mmm! Det blev tandori-kyckling med ris, helt underbart gott!

Idag ska jag endast jobba, börjar 15 och slutar 21. Hoppas ni har en underbar dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0