ooh, baby i love your way

Hello! Är i Eskilstuna nu och ska vara här ett par dagar innan jag åker hem igen. Imorgon ska mitt arbete in senast 07:59  - helt onödigt egentligen. Men är ganska nöjd över att den är klar och att den blev så lång, tänk vad långt man kan komma med att ordbajsa (och att sätta radavståndet på 1,5..).

Har jobbat idag, och dagen gick bra tills en idiot sjuksköterska, som är hatad av alla, kom och förstörde min och alla andras dag. Så himla pryd och kaxig, ville kasta en mugg med saft som jag hade i handen, på hennes ansikte. Men lyckades precis hålla mig från att göra det. Hon har nerver att skälla ut mina kollegor, och saken är att alla låter henne vara på det viset. Kärring äckel, vart så arg idag! Men snäste av henne och hon blev tyst, har lärt mig att inte ta skit från äckel som inte förtjänar ett piss. Lyssna på Grynets visdomsord - ta ingen skit!

Ska fortsätta kolla på "2½ men". God kväll!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0