Rätten att ge upp för någon är den sista rätt man har.

HEJ! Jag är klad shej!

Jag bokade biljetter till Dubai igår, åh är så glad! Hade lite fel angående skolans schema i december, så nu missar jag kanske bara lite föreläsningar ist för praktiken. Så 16e-30e december är jag i underbara Dubai! Okej, vi ska egentligen inte säga vad jag tycker om det landet och dess klyftor, men värmen och dess skönhet får kompensera för allt annat. Och det faktum att jag får en välbehövd semester!

Är ledig idag, vilket betyder att jag ska plugga, men eftersom att lillebror har ledigt så ska vi hitta på något. Tror vi ska baka Cookie-Dough Cupcakes som jag har velat baka nu ett tag. Gott! Måste dessutom ringa jobbet och boka pass, dags att spara pengar! Betalar ändå för min flygbiljett, även fast de insisterade. Men om jag ändå jobbar så måste jag ta mitt ansvar, de får stå för hotell och mat dock hehe. ÅH SHOPPING, det ser jag fram emot! :D 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0