Rejection is the greatest aphrodisiac.

Det var ett tag sedan sist! Livet har rullat på som vanligt, som tur är. Hoppas detsamma gäller er. Kom på att jag saknar att vara liten och bekymmerlös, livet var så mycket enklare då. Jag kom hem igår från Eskilstuna, träffade ett par jättefina vänner, nämligen Elise och Louise vid Hötorget för en fika. Vi begav oss till Bellmans, som officiellt har den godaste morotskakan i stan. Testa den! Vi satt och snackade om allt mellan himmel och jord, det var ett tag sedan man såg de. På gymnasiet sågs man dag in och dag ut, nu måste man nästan boka tid med varandra, fy..

Idag däremot träffade jag Elise och Aldona, Aldona har jag inte träffat på riktigt länge - sedan studenten faktiskt! Det kändes som att vi gick kvar på THG faktiskt, men alla har sitt på sina håll liksom. Det var också riktigt trevligt, vi satt på Espresso House på Odenplan. Fy vad mycket fika det blir, hatar ordet Fika, låter så drygt på något set.. "Kom så tar vi en fika". Blä.

Innan dess var jag på Huvudsta Loppis med mamma, åh, älskar det stället! Fick med mig en två väskor, en sjukt snygg mockajacka och en jättesnygg skjorta för endast 350 spänn. Secondhand shopping måste vara det bästa shoppingalternativet, det är både spännande och otroligt billigt. Och miljövänligt.

Sitter nu hemma och ska sopa golvet, har skjutit upp det aslänge nu haha, mamma börjar bli irriterad. Ska senare dra till Reactor för ett möte. Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: venus

du får säga till mig nästa gång det är loppis på gång! finns inget bättre än billiga prylar, haha!

2010-10-07 @ 21:07:59
Postat av: Soraia

Ja, jag gör det! Den här loppisen är dock öppen varje dag, vi kan ta en dag enbart för billig shopping! :)

2010-10-07 @ 23:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0