Skin is caramel with those cocoa eyes.

Hello! Har vart lite dålig när det gäller bloggfronten. Det har inte vart i tidsbrist eller så, utan mest för att jag är otroligt lat av mig. :) Har haft ett par riktigt bra dagar, livet flyter på som vanligt. Är mer och mer nöjd med tillvaron, inte ofta jag brukar säga det. Men har lärt mig att se det fina i livet, och inte endast fokusera och klaga på allt man inte har.

Har jobbat, vart i skolan och gjort allmänt normala saker. Alltså inget speciellt eller out of the ordinary. Idag hade vi föreläsning i Västerås så jag samåkte med ett par tjejer dit vilket var riktigt najs! Mycket billigare än att ta tåg, så himla skönt också. Då kan man liksom sova också och inte riskera att ens väska är borta. Men vi satte på the Voice på hög volym och sjöng med. Min sköna grupp kommer splittras, vi kommer nu delas in i andra tvärgrupper som lärarna har fixat.. buhu. Nu ska jag diska lite, koka té, läsa lite i min bok "Fjärilen i Glaskupan" (som ska läsas inför nästa seminare) samt se på Criminal Minds som kommer vid nio. Najz!

Tillsist vill jag tillägga att jag vill ha en bebi! Kan inte denna man med denna ljuvliga röst ge mig en??????!

 
D'Angelo - Brown Sugar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0