Tears in heaven.

Hello! Lite emo rubrik, dock passar inte den mitt humör. Jag mår riktigt riktigt bra just nu, både i mig själv och livet. Har kommit underfund med många saker, dessutom har jag nu förstått att det inte är värt att spendera varken tid eller energi till vissa saker. Jag är nog den mest självkritiska som finns, jag överanalyserar allt jag gör och som händer omkring mig. Det känns superonödigt, och det förstår jag bara nu liksom.

Har haft en bra dag, skrev ett inlägg imorse. Sen dess har jag hunnit vara på biblioteket och plugga med gruppen inför morgondagens seminarium. Har även vart och storhandlat med mamma. Älskar att stöta på underbara och hjälpsamma människor, det är inte ofta man träffa på såna. Ska nu klä på mig för att gå och träna, det blir lite Latin/Zumba - najs! Efter det blir det pluggish. Hare bäst!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0