Varken i luften eller mitt i havet eller genom att leta i bergsklyftor finner man en plats i världen där man kan slå sig ner för att undkomma följderna av onda handlingar.

Jag vill ha chips, godis och choklad. Och glass, herregud självklart vill jag ha glass. När vill jag inte det!? Ska se på "Eat, Pray, Love" som vi har hemma, woop-woop! Den har jag velat se ett tag nu! :) Idag är vi hemma och ser på filmer, vet inte om jag ska iväg och köpa något gott.. Hmm, vi får se. Mitt dilemma. Måste även plugga sen lite grann, annars blir detta en super slapp söndag - just the way I like it!

Btw, varför är det så himla roligt att spräcka finnar?


Kommentarer
Postat av: Ayaan Barre

hahha spräcka finnar gör jävligt ont Soraiayoooy :(

2010-11-01 @ 00:44:56
Postat av: Soraia

haha ja, men riktigt, riktigt underhållande! :D

2010-11-01 @ 12:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0