-

Oh lord. Har försökt vara duktig idag, vaknade upp nio imorse för att storstäda medan all var borta. Satte på hög musik och började städa, lagade även lunch till familjen. Fy vad tråkigt det är att städa! Men det är skönt att det blev rent. Klockan tre drog jag till Kista bibliotek för att plugga (vet fortf. inte varför jag inte kan plugga hemma, blir så jävligt arg på mig själv!), drog därifrån sju när de stängde. Den första timmen skrev jag endast ett stycke, blä och fy på den här uppgiften! Förstod först inte ens vad de vill med uppgiften, vad sägs om tydlighet!? Men har hunnit skriva lite mindre än två sidor, måste skriva minst 4 sidor tills på måndag. Ordbajsa har verkligen vart dagens ord..

Är så arg att jag kan skjuta någon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0