I don't want to miss a single thing you do.

Hello! Har haft en ganska bra dag idag, har haft föreläsning från 13:15-16:00. Har fnissat som fan hela dagen, måste säga att jag är supernöjd med min grupp. Det är inga skumma, dryga typer som jag fruktade för att hamna med. Man måste passa ihop med de man jobbar med, annars fungerar inte det. :)

Åkte förbi Kista med mamma och lillebror innan vi kom hem, fick med mig en ryggsäck samt ett linne - jag som inte skulle handla något.. Fick se min lönespecifikation och då blev jag verkligen lycklig! Ska försöka spara något nu den här månaden också. Får se om det går! Imorgon är det fredag, vilket innebär att jag är ledig från skolan, men ska jobba kväll har jag för mig. Förhoppningsvis hinner jag plugga lite innan jag börjar jobba. Okej, nu är pappa hemma, ska försöka få honom att betala för mitt terminskort. Laterz!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0