i used to dream of better days

Hey! Hade sådan värk i magen idag, det var sjukt! Tack till kära Venus som var så sjyst och hjälpte mig. :) Ingen aning om varför jag hade så ont, men det kändes som att mina inälvor skulle sprängas eller något.. Inte roligt. Men har tagit en lång dusch och försökt slappna av och tack gode Gud så mår jag bättre nu.

Igår var jag ute med mina kära gamla klasskompisar. Jag träffade Aino, Elise, Louise, Zoe och Anna för en middag på monglian barbecue. Vi tog buffén och jag blev så mätt så min mage skulle spricka! Hmm.. kanske det var därför jag hade sådan fruktansvärd smärta idag.. Jag och bufféer kommer inte så värst bra överrens. Men vi hade sjukt roligt, precis så roligt som jag alltid har med de! Skrattade så jag fick ont i magen när vi pratade om alla minnen vi delar. Underbart!

Idag har jag vart och jobbat, från 8-16. En annan våning än den jag annars brukar vara på. Men det gick superbra, speciellt då jag jobbade med två helt underbara individer! Man kan nästan jobba med vad som helst - bara man har bra arbetskollegor. De var två supersnälla och trevliga kvinnor. Förstår bara inte varför många är så himla bittra. Om man avskyr sitt jobb så ska man kanske sluta? Sånt smittar av sig, speciellt när man jobbar med människor. Efter jobbet mötte jag upp Venus i Kista, handlade ett par saker till bröllopet som jag ska på imorgon. Vi tog även och käkade lite och snackade. Gillar verkligen den bruden!

Nu ska jag ta och fixa mitt hår eftersom att jag inte hinner fixa det imorgon. Jobbar 14-21 imorgon, och eftersom att somaliska bröllop inte börjar förrens efter tolv på natten, så hinner jag fixa mig och t.o.m. kanske ta en liten tupplur innan. Lovely lovely. Baj!


Kommentarer
Postat av: venus

hade kul me dig oxå! synd att det inte blir nåt idag (ons) men vi får planera nåt nån annan gång :)

2010-09-22 @ 00:59:03
Postat av: Soraia

Ja verkligen! Såg fram emot att få se den filmen, verkligen :/ Men det är lugnt! Vi får höras snart under veckan förhoppningsvis :) KRAM

2010-09-22 @ 14:24:25
URL: http://twistedtail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0