its not the size of the boat, its the motion in the ocean

Hello! Imorgon är det Eid, jippi! Ska bli jädrans trevligt när familjen och släkten samlas, speciellt när det har vart så här en tid nu. Ser verkligen fram emot det! Dessutom är jag himla glad över att jag äntligen ska få äta frukost! Det var ett tag sedan jag fick göra det. Så idag har jag hjälpt till hemma, städat, bakat och till sist umgåtts med mina syskon. Vi åkte till stan och kollade runt lite i affärer, lillebrorsan ville kolla ett par ställen. Blir så chockerad över att de växer upp så fort, sen när har min lillebror haft en klädstil liksom!? Sen när började han bry sig om vad han har på sig? Vill att de ska vara mina bebisar för alltid..

Har dessutom vart lite lagom vuxen och gått och röstat. Kändes riktigt häftigt måste jag få säga! Nu ska jag ta och dricka mitt favorit té och vänta på att morotskakan ska bli klar, för sen måste jag baka kärleksmums. Trevlig Eid allihop!
 

 


Kommentarer
Postat av: Ayaan Barre

Eid mubarak söta Soraia!

2010-09-09 @ 23:50:23
Postat av: Soraia

Detsamma vännen! Eid Mubarak till dig och hela din familj

2010-09-10 @ 00:29:26
Postat av: venus

hoppas du hade ett kul eid-firande!! kakorna på bilderna ser btw helt sjukt goda ut!!

2010-09-11 @ 16:44:35
Postat av: Soraia

tack detsamma Venus! Det var längesen vännen, vi måste ses snart!

2010-09-11 @ 22:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0