Remembering all the pain you've caused me feels like a dagger in the heart.

Hello! Har haft en väldigt trevlig dag idag, skulle ha pluggat stenhårt idag, men tror ni jag gjorde det? Nej. Jag blev för lat och valde att sova bort en extra 1 timma och 30 min. Typiskt. Kroppen kändes som vad jag tror en kropp känns efter en tågolycka när alarmet gick imorse.

Har alltså spenderat dagen hemma ett tag, sett på tv och tagit det lugnt. Senare mot kvällen gick jag, mamma och syster min på promenad till Kista Galleria och jag fick med mig ett urfint halsband som jag är helt förälskad i. Efter det drog jag och syster min in till stan där vi skulle möta upp Shukri, vår moster som bara är ett par år äldre än mig. Vi drog till Friday's, men inte visste jag att det var åldersgräns på vardagar också.. Eftersom att lillasyrran är under 18 så åkte vi till Kungshallen istället och käkade thai-mat. Andra dagen i rad som jag är där, verkligen inte bra! Inte att det är onyttigt eller så, men plånboken får verkligen lida.. Efter maten gick vi till Café Bellman och käkade massa godsaker, vi blandade lite av varje som vi alla delade på. Det blev chailatte för min del (som jag älskar den drycken!), och sedan blåbärspaj, chokladruta med fudge och morotskaka som vi delade på. Allt var ljuvligt gott, men morotskakan tog nog priset. Satt där ett tag och snackade och hade det sjukt trevligt. Sånt gillar vi! Herregud vad det var kallt dock! Ska ta och se på Scrubs nu innan jag lägger mig. God natt!
 


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0