sometimes i wish that i could freeze the picture.

Mensverk, abstinens och behov av té. Känner mig alltid som ett emotionellt vrak när den lilla röda tanten hälsar på. Jag är superkänslig, det har jag nämnt en massa gånger här i bloggen. Men tänk er nu då? Tror att hela världen är mot mig vid den här tiden av månaden. Haha!

Vaknade sex imorse för att ta pendeln 7:25. Hade skola idag, ett seminarie och lite lektion. Slutade ett, gick runt lite i stan, tog en fika (ja, jag tog en fika - ensam. Var illa tvungen eftersom att ingen var i lägenheten förrens klockan tre, och jag slösade lite tid). Köpte med mig tre böcker, ska bli roligt att få hugga in i dem! Ska sova över här i Eskilstuna idag eftersom att jag har skola vid nio imorgon, åker hem då direkt efter. Skönt! Okej, nu ska jag ta och avsluta min bok som jag läser så jag kan börja läsa mina nya innan middagen. Vi hörs!
 

Fick bl.a. med mig den här som verkar riktigt bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0