the heart never lies

Hej! Är hur trött som helst, vet inte varför men mina sömnvanor har blivit lite konstiga. Har legat flera kvällar i rad och bara vridit och vänt väldigt länge. Ångest, hemlängtan, panik och stress. Kanske dessa känslor som får göra sina utspel om nätterna? Väldigt troligt.

Har haft skola idag med vår första uppgift nämligen ett seminarie där vi skulle läsa massa texter och sedan diskutera det i våra grupper. Min grupp består bara av stockholmare vilket var en sjukt smart idé då vi inte behöver pendla ända hit när vi har gruppuppgifter. Wohoo! Under seminariet trodde vi att vi skulle ha en lärare närmarande, åtminstone under en del av tiden, men ingen som kom och lyssnade! Undrar hur hon kommer kunna betygsätta det då..

De sista dagarna av Ramadan pågår nu och fastemånaden börjar lida mot sitt slut. Är så galet trött nu, ska ta och sova efter Tyra Show. För efter det står jag för maten, vart så tacos-sugen igår så jag ska fixa det ikväll. Sedan efter det ska jag nog läsa lite i kurslitteraturen som jag beställde från AdLibris och fick hem idag. SÅ kul. Peace out homies.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0