voice for the voiceless

Somaliska bröllop, iish. Hade dcok riktigt roligt igår, det var inte så stort bröllop vilket gjorde det mycket bättre då jag kände de flesta där. Det var pappas kusin som skulle gifta sig, och bruden var sjukt vacker! Må Allah hjälpa de till ett långt och lyckligt äktenskap!

Jobbade igår till 21:00, hann fixa mig på en typ 20 min innan jag stack till bröllopet. Superfast makeover 2.0 typ. Gårdagen var inte en bra dag för oss på jobbet. Jobbade med en supertrevlig kvinna, vi satt och tittade på valvakan (D'oh, 4 år till med alliansen i regeringen, vet inte ens vad jag ska säga - och ofta sd kom in i riksdagen, så det är ett sånt samhälle vi lever i nu va? Förstår inte hur människor tänker..) när en älder som hade redan lagt sig började bli sjukt agressiv, vi gick in till honom och han började sparka, boxa och kasta kuddar på oss. Trevligt! Eftersom att jag aldrig har vart med om att någon blir agressiv så vart jag sjukt rädd och helt skärrad. Herregud..

Nu måste jag plugga, vi har ett grupparbete som ska fixas. Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0