Waisted days, you've come to pass.

Roligt att studentlitteraturen kommer ta upp en stor del av min lön som jag har kämpat för. Åh ljuva livet! Har haft skola idag och vår grupp har vart duktiga och färdigställt vårt arbete, samt lämnat in det. Nu gäller det bara att fixa min individuella.. Hela imorgon och fredag kommer jag gömma mig i biblioteket, vilket betyder inget socialt liv - bara att ta i med hårdhandskarna. Nu ska jag klä på mig och dra till träningen, har en irriterande träningsvärk i låren från igår. Det blev nog lite för mycket för mig, jag som inte har gjort en enda fysisk aktivitet sen i maj. Nästan. Vi hörs!
 

Vampire Weekend  - Holiday


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0