your making it hard for me.

Hello! Är trött som satan, och jag har en riktigt bra anledning till det. Igår var jag på bröllop som jag skrev tidigare, jag hade riktigt roligt, maten var god och dessutom så var sällskapet helt underbart. Man kände de flesta där och det var härligt. Det var kul att få klä upp sig igen med de traditionella somaliska kläderna. Vi kände oss som en vandrande regnbåge tack vare alla färger som vi hade på oss. Det blev väldigt varmt i bröllopslokalen och det var ju verkligen fullt där! Vi var hemma vid fyra har jag för mig, och jag fick alltså ungefär 3 timmar sömn innan jag skulle dra till jobbet. Kult.

Idag har jag alltså jobbat från 8-16, efter det träffade jag Elise och Zoe. Vi drog till Vintagemässan i Hornstull. Det var så ovärt att betala 50 spänn för inträde, för att sedan lämna stället tomhänta. Vi skulle egentligen åka till Elise efteråt för att se Matilda (ungefär världens bästa film, åtminstone var det när man var yngre - den har jag säkert sett 50 ggr och kan kanske alla repliker), men det var lite krångel med usb:n. Så vi var hungriga och drog till Kungshallen, käkade, snackade. Och sedan var vi sugna på annat så vi drog till Wayne's och tog en fika. Alltså tjockisar med stort T. Nu är jag galet trött, min säng ropar Soraiaaa.. Jag måste ju besvara the calling, daah. Baj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0