Your sons and daughters in all their glory its gonna save her. And when they crash and come together, and start rising - just drink the water where you came from.

Hej hopp! Sitter just nu i Kista Bibliotek, vilket btw kommer bli mitt plugg-hak fr.o.m. idag. Orka åka ända in till Stadsbiblioteket, likszom. Har ett grupparbete som ska in om ett par veckor och jag sitter alltså nu och skriver min del. Är ungefär klar nu med mitt, men ska börja med min inlämningsuppgift snart, tänkte bara unna mig en liten break.

Ikväll hade jag planerat med Muna och Venus att vi skulle vara hos Muna och se på lite Tyler Perry filmer, men det blir inte av eftersom att något kom upp. Men förhoppningsvis kommer vi ses nu till helgen istället. Vill verkligen se de filmerna! Känner mig lite lagom trött, vill sova. Tur att jag fyllde termosen med kaffe. Okej, egentligen är detta ett helt onödigt inlägg. Vet inte vad jag ska skriva. Ska ta och ringa jobbet nu och höra om det finns några lediga pass. Vi hörs!  
 

Äntligen har jag smakat nya Marabou Sensation Cookies & Cream.
Mycket angenämt måste jag säga, perfekt pluggodis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0