Att vara ensam är skönt när man önskar det, men inte när man är tvungen till det.

God morgon! Har fått sova ungefär tio timmar och sedan när är inte det nog liksom? Det har hänt flera gånger att jag får sova i tio timmar eller mer, och ändå känner mig helt mörbultad när jag väl vaknar. Herregud. Bortskämd eller allmänt slut?

Nu ska jag sätta på min Spotify-lista, städa litegrann här hemma och baka en kladdkaka! Elise och Aino kommer till mig vid ett, det blir pluggplugplugg. Och sen ska vi banne mej planera sommaren tycker jag! Okej, städa var det ju. Toodles!


Kommentarer
Postat av: Ayaan Barre

how you doin honey baby??? / Beyonce - Work it out

see you tomorrow ;)

2011-04-13 @ 19:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0