Att vinna eller försvinna.

Hello! Har världens gulligaste lillebrorsa, så fort jag kom hem sa han: "Jag har spelat in Desperate Housewifes till dig". Kunde han läsa min tankar eller vadå!? Det gjorde ju min dag! :))

Vart precis på denna veckas Harakat, som är ett diskussionsforum i Husby Träff där man varje vecka diskuterar olika ämnen. De kommer varannan vecka en föreläsare och denna vecka var ingen mindre än Gudrun Schyman. Det var jättebra, och hon är verkligen en riktigt duktig politiker. Är så stolt över Husby måste jag få säga!

Idag hade jag skola, det vart dags för en ny kurs nämligen "Anatomi, Farmakologi och Läkemedelsberäkning". Ska bli intressant. Eller inte. Fy. Vart SÅ HIMLA SEG idag att jag ville gömma mig under bordet, lägga mig i fosterställning och vagga mig själv till sömns. Det var på den nivån. Känns så himla bra att jag är hemma nu, seriöst! Är riktigt trött idag. Säger Toodles, for now!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0