Försök inte att vara perfekt för någon. Vänta på den som älskar dina fel.

Hej! Sitter här med världens hosta, irriterad hals som fan. Skrattade så jävla hårt pga av en pruttkudde så jag nästan hostade ut mina lungor. Fy.

Slutade jobba vid nio, så himla tufft pass idag. Skönt att denna helg är över. Nu lyssnar jag på min nysammansatta spotify-lista, samtidigt som jag är på jakt efter ett par biljetter till Jerry Seinfeld som kommer till Stockholm i Juni. Pappa älskar verkligen honom som komiker och ni ska se vilken stort fan han är av Seinfeld. Men de biljetterna är så förskräckligt dyra.. Vi får se om jag ens har råd.

Nu hade jag tänkt se på det sista avsnittet av Jersey Shore, buhu. Toodles!
 


Kommentarer
Postat av: Ayaan Barre

Soraiaaaaaaaaaa jag har lånat boken Greven av Montecristo! :D

2011-04-05 @ 20:40:47
Postat av: soraia

OMG AYAAN HAR DU!?!? Ska fan leta upp den snarast!

2011-04-05 @ 21:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0