Happiness will never come to those who fail to appreciate what they already have.

Hello! Hade riktigt svårt med att sova igår kväll, fyfan vad min hjärna gick i högvarv. Främst så tänkte jag på sommaren som verkar bli en riktig hit i år! Än så länge ser det ut som att vi tar bilen till båda Borlänge och Norrland, men mer om det snart!

Igår vid 1 så kom tjejerna till mig, vi käkade massa skit, men var lite duktiga trots allt. Istället för chips och godis blev det dip, grönsaker och nötter. Det var det nyttiga haha, sen fanns det också lite annat som vi kan tränga undan. Meningen var ju att vi skulle plugga, men det gick inte alls bra! Öpnnade inte ens boken en enda gång. Så vi satt och skrattade, snackade och planerade till nästan tolv. Hehe, oj. Vart helt sluuuuuut när tjejerna gick, men KUNDE FORTFARANDE INTE SOVA. Hatar sömnproblem, det måste ju vara det värsta efter typ förstoppning eller så..

Okej, nu ska jag dra till Tjeforum för ikväll ordnar vi fest för tjejerna! HeRrrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0