Holy Moly Guacamole.

Hello! Dag 2 i Eskilstuna, snart fredag, woop-woop! Alltså känner mig som världens äckel, helt jävla ensam hahahaha! Hatar att behöva "lära känna" nya människor, eller nya och nya, är iallafall inte van vid dem. Så det blir enklare att hålla sig borta helt enkelt..
 
Samma jäkla tillstånd som igår, buuu! Har kommit fram till att det är pga pollenet (?) som håller på och förpestar mitt liv. TACK!
 
Ska snart lägga mig för jag är HELT slut! Och förresten så kanske det är dags att börja kolla på Grey's Anatomy igen, nya hetingar hela jäkla tiden! Fy farao vad människorna är snygga, först 2die4 (hehe) Jesse Williams, och sedan en ny het nurse, gaaah kan de sluta med hotness-overloaden, smart teknik använder de för att bokstavligt talat förföra tittare. De störde min pluggro.. Anyways, DAMN säger jag bara. Toodles!
 

SNÄP, han är nästan för söt


Kommentarer
Postat av: venus

vad synd att du känner dig ensam, kanske dexter kan göra dig sällskap :)



http://watchseries.eu/episode/dexter_s1_e1-1790.html

2011-04-28 @ 15:25:24
Postat av: soraia

hahahahahahahaha!

SNART ska jag kolla, vill ej sitta i deras vardagsrum och se på deras stora dator, MY LAPTOPPPPP ):

2011-04-28 @ 18:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0