I can't make you love me, if you don't.You can't make your heart feel, something it won't.

Hello! Har haft det riktigt najs nu, har tagit en liten tupplur på en timma och sedan duschat bort all sömn. Perfekt! Nu fattas bara min kopp kaffe, men min mage känns lite speciell idag så no coffee for me.

Idag har jag vart och jobbat riktigt hårt, det var en lite emotionell dag på jobbet med mycket snack om döden och tårar, men så blir det ibland. Jag tycker att de är så starka som bor där och vaknar upp varje dag och tar sig igenom dagen. För helt ärligt så är det bara väntan på döden vid den åldern och i just deras situation. Men de gör ändå situationen så pass värdig och går igenom dagen med ett leende. De är så starka. Och meningen är att jag ska få de att må bättre och på bättre humör, men det är en ömsesidig relation måste jag få säga. Så fina människor!

Igår var jag med mina fina Venus och Ayaan. B, vi åkte till Vällingby Centrum och hälsade på Venus på hennes jobb. Efter det käkade vi mat och väntade på Venus som vi åkte hem tillsammans med. Det var najs! Skrattade som bara den, de får mig att må så bra.

Har deklarerat för första gången i hela mitt liv (snäp vad vuxet!!!) och fyfan vad najs! Fick en riktigt fin summa pengar tillbaka på skatten, åh! Lönar sig att betala så hög skatt fan.

Nu väntar jag på syster min som ska packa och fixa lite saker, vi ska in till Kista där hon ska köpa ett par sista grejjer och vi ska käka mat för inatt åker hon till Italia! Åh, avundjsuk? Ja! Toodles!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0