If he loved you with all the power of his soul for a whole lifetime, he couldn't love you as much as I do in a single day.

Tjejforum ger mig sådan glädje att det inte är sant, blir så glad varje gång jag är där! Känns som man har vunnit på lotto eller något. Dessutom har jag alltid sådan värk i käkarna efter varje torsdagskväll. Positivt? Och nu så har det blivit ännu bättre! Ingen mindre än självaste Ayaan B. joinar crewet nu. Hur kul!?

Nu väntar Heathcliff och Catherine på mig. Åh, som jag har längtat till dem! 
 


Kommentarer
Postat av: Ayaan Barre

åååååååååååååhhhhh sluta vara romantisk nu vännen!!

2011-04-07 @ 23:09:15
Postat av: soraia

hihihihihihi

2011-04-08 @ 10:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0