Utbildning är biljetten till framtiden, för imorgon tillhör dom som förbereder sig för den idag.

Fail! Vart hemma hos Elise och såg på Balck Swan när jag får ett samtal från mamma som har låst sig ute. D'oh! Hatar sånt, bu! Fick rusa hem och därmed var min kväll förstörd.

Förövrigt har jag vart i Kista med mammsen min, köpte med mig en sån där superlång-kofta som jag länge velat ha från h&m. Att den den var på rea gjorde ju inte saken värre ;) Måste sluta shoppa btw, måste lära mig sätta gränser. Och sen måste jag sluta käka så mycket onyttigt. Ska försöka hålla dessa två löften, vi får se hur länge det håller. Nu kör vi!

Och varför är jag jämt trött? Vaknade 10:30 och har vart skittrött hela jävla dagen, det är sjukt. Svider som fan i ögonen som att jag har vart uppe en vecka sträck eller något. Helt sjukt.

Vart precis och hämtade ett till paket, nämligen från Adlibris. Hade beställt två klassiker nämligen Profeten av Khalil Gibran och Svindlande Höjder av Emily Brontë. Den sistnämnda har jag redan läst, men ville läsa den igen. Vill helt enkelt ha den hemma så jag kan gå tillbaks till den när jag vill. Inga konstigheter. Eller?

Nu är jag trött. Toodles!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0