You are a shining light.

Hello! Sitter här i lägenheten i Eskilstuna, ska spendera veckan här pga alla föreläsningar. Det var länge sedan det var såhär intensivt! Hoppas allt är bra med er. Det är det inte med mig. Har sådan halsont som inte går att beskriva, har ont när jag pratar t.o.m. Och huvudet. Vi ska inte börja prata om vilken huvudvärk jag har, kan ju bara berätta att Alvedon inte är min bästa vän idag iallafall.

Hoppas jag mår bättre till imorgon då dagen kommer bli mycket längre. Kom hem idag vid 12 och däckade i några timmar, haha power-nap overload. Okej, nu ska jag ta och kolla runt lite bloggar innan jag fortsätter läsa min bok, säger bara en sak - Paulo Coelho i mitt hjärta!

Förresten så har Eskilstuna typ de godaste munkarna, det finns ett försäljningsstånd i stan och varje gång jag går förbi så blir jag knockad av den underbara doften. Ahh! Toodles, hoppas livet behandlar er väl!
 

6 down, 4 to go!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0