"All I want is to kiss you in the rain."

God Morgon! Härligt härligt med sovmorgon. Dock är det inte lika härligt att jag känner mig lite illamående, jag får verkligen hoppas att det går över. Fy.

Att vakna upp idag var hur fint som helst, helt utvilad och sedan få äta min frukost i ett soligt kök, uppskattar verkligen det. Det är alltför vanligt nu att man vaknar upp och går hemifrån innan ens solen är uppe. Sen är man hemma igen när den har gått ner, inte undra på att det finns så många deprimerade i Sverige.

Har hunnit ringa idiot-Adlibris som ännu än gång är försenade med mina böcker, men fick snacka med en trevlig tjej som skulle fixa det. Tur att det endast gällde en bok denna månad, fy vad man blir fattig. Det är typ meningen att man ska vara fattig som student..

Funderar på att köpa en biljett till USA om ett par månader, kommer få en rejäl summa sparade pengar i april, skulle inte det vara fint att åka dit? Åh! Okej nu ska jag sluta dagdrömma och bädda min säng. Klockan 13:15 är jag i skola för en föreläsning och ikväll blir sista natten jag sover här för denna vecka. Toodles! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0