All the truth in this world adds up to one big lie.

God morgon! Vaknade klockan nio, men har ännu inte börja plugga, D'oh! Man gör alltid lite onödiga saker för att få slippa. Men ska snart börja, ska bara först baka en tiramisu innan jag börjar! :) Åh, älskar den bakelsen så himla underbart god!

Försöker kolla runt lite efter recept som jag kan baka imorgon, erbjöd mig att laga lunch imorgon. Tror det blir en laxpaj, mm vad gott! Ikväll ska jag vara U.G med de glada små flickorna, det ska bli riktigt roligt! Nu ska jag börja baka, tiden går så himla fort. Toodles!
 


Kommentarer
Postat av: Ayaan Barre

you should saved some for me :(

2011-02-17 @ 21:19:31
Postat av: soraia

Den var skiiiit god Ayaan! :D

2011-02-18 @ 12:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0