It takes no time to fall inlove, but it takes you years to know what love is.

Hej! Har vart hemma nu ett tag och hade ett riktigt inspirationssamtal med min bror, han är riktigt riktigt bäst på att peppa en. Nu känns det bra igen. Jobbade idag från 15-21, bussarna kom aldrig tack vare snön, den hade fastnat vid någon backe i Hallonbergen, vi fick hoppas på bussen mitt i rondellen efter några olyckliga insidenter (bl.a. att busschauffören råkade köra på en skylt..). Det gick bra på jobbet idag, dock var det riktigt lugnt och nästan tråkigt då det var så få boenden idag.

Kollade precis min mejl och jag såg att jag hade ett mejl från en underbar kvinna som jag och Samira träffadde på pendeln påväg till skolan i veckan. Vi pratade om allt mellan himmel och jord, dessutom pratade hon om hennes liv som sjuksköterska. Dock var hon nypensionerad och hon erbjöd oss boende i Eskilstuna om vi har praktik där då hon tydligen bodde i en villa med några lediga rum. Hon vart supertrevlig, älskar såna människor. Gissa hur glad jag blev då jag fick syn på mejlet?!

Imorgon har jag skolan från 13-16, najs. Sovmorgon, men jag ska vakna vid åtta för att försöka plugga en timma. Btw har jag inaktiverat mitt facebook-konto. Det är sjukt hur mycket tid det tar av min vardag.. One small step for man, one giant leap for mankind. Toodles!


Kommentarer
Postat av: Ayaan Barre

åååhh vad jag älskar sådana människor, de verkligen gör ens dag :D

2011-02-14 @ 12:48:27
Postat av: soraia

Ja, skoja inte! Är så glad att så härliga människor existerar i en så ful värld :)

2011-02-14 @ 19:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0