Many of the great achievements of the world were accomplished by tired and discouraged men who kept on working.

Hello! Hoppas allt är bra denna tisdag och att veckan har startat fint för er. Bestämde mig för att inte sätta på alarmklockan utan skulle vakna när jag ville, vet var ett tag sedan sist måste jag få säga. Det kände riktigt skönt att vakna 11.30, dock kände jag mig lite panik-slagen, det första jag tänkte var "Men herregud, halva dagen har ju sprungit förbi!" (har blivit lite av en tant). Konstig nog är jag faktiskt trött nu med. Skönt, då får jag sova tidigt ikväll (pensionär-varning!). Har precis kommit hem från Eric's Hjälpen med mamma, fick med mig en fin lite kopp. Har blivit lite av en kopp-samlare nu också..

Har pluggat en bra bit idag, känns riktigt bra. Och imorgon tänker jag ta 7.55-tåget, ska sitta en stund på biblioteket innan föreläsningen börjar 13.15. Nu ska jag njuta av mitt goda té innan jag fortsätter pluggat. Vi hörs när vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0