Now that we found love, what are we gonna do with it?

Hej! Är riktigt trött nu, men kände att jag skulle uppdatera lite här på bloggen. Känner mig riktigt usel, glömde bort Aino's födelsedag helt och hållet, glömde bort att gratta henne när vi hade snackat om det så många gånger. Vilken bra vän jag är, ellerhur? Men i mitt försvar så hade jag avaktiverat mitt facebook-konto, och vi alla vet ju att Facebook hjälper oss att komma ihåg sånt - ellerhur?

Har jobbat ett kvällspass idag från 15-21, som gick bra. Är som sagt riktigt trött nu. Imorgon ska jag möta tjejerna från klassen för att plugga inför tentan på torsdag. Hoppas det går bra för oss och att vi pluggar flitigt. God natt på er! 
 


Sarah Moon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0