Photographs open doors into the past but they also allow a look into the future.

Hej! Känner mig lite tom utan mitt facebook konto, men det är väl en del av avvärjningen. Detta låter som världens beroendeframkallande drog typ, men lite så var det faktiskt! Känner dock att jag behöver min dos snart.. Hoppas inte jag faller tillbaka, be strong woman!

Jäkla SJ, ska tyvärr klaga lite mer idag. Fick åka med SJ's åh så sköna ersättningsbussar idag med (hoppas ni anar ironin i min "röst"..). Fy. Men som tur var kom bussen åtminstone fram i tid, buss tar ju tyvärr c.a. 40 längre att åka med. Så efter en jäkligt lång resa och att säterna gav mig en liten nackspärr (då jag somnade i drygt en timma) sitter jag här nu. Ska se på Halv åtta hos mig och sedan blir det plugg för min del. Toodles!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0