Just when I had you off my head..

Blev psykiskt våldtagna idag av en galen tant i stan idag. Jag, Zoe och Elise tog en liten shopping runda idag och påväg in till Monki så börjar en hysterisk äldre kvinna jaga oss och vifta sin påse mot oss helt skrikande och skitsur. Vad fan hade vi gjort liksom!? Vi började springa som tre hysteriska kycklingar, skrattar så jävla mycket när jag bara tänker på det.. Alla glodde som fan på oss, awkward! Dock fattar jag inte varför vi sprang, vad fan kunde hon göra liksom? Men det var en rolig scen kan jag tala om.

Har som sagt vart i stan med mina fina tjejer, vi käkade mat och jag fick med mig ett par kängor och en kofta. Hann skicka iväg mitt arbete idag också vilket känns fint - slipper jag tänka på det bajsarbetet.

Självfallet hade jag riktigt roligt igår på Tjejforum, som vanligt. Älskar att få gå dit varje torsdag, så otroligt kul! Vart dock riktigt trött igår vart lite som en zombie men det gick fint.

Nu ska jag snart sova för imorgon ska jag jobba 7-15. Toodles!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0