Sometimes good things fall apart so better things can fall together.

Hej! Sitter nu ensam i lägenheten i Eskilstuna. Har mått riktigt bra idag jämfört med igår då jag var helt konstig i magen hela morgonen, spydde i skoltoan så kände att jag skulle hem. Gick och la mig en stund, vaknade, käkade (vilket jag inte borde gjort..), tog en dusch och spydde igen! Vad konstigt, vette fan vad som var problemet med mig igår.. Men som sagt mår jag mycket bättre idag, tack gode Gud. Hade sådan ryggvärk igår att de inte var sant, vart helt seg och orkade inte göra ngt (förrutom att se på TV) och frös som attan. Skulle gissat på någon sjuka igen men jag mår ju bättre idag.

Nu är jag ganska trött, men ska försöka överleva utan dagens tupplur. Har haft skola idag med den första intressanta föreläsningen på länge. Nu ska jag försöka städa undan lite på rummet, sedan får vi se vad som sker. Förhoppningsvis blir det lite plugg gjort också! Toodles!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0