SPARKS

Hello! Satt och kollade på Oprah med familjen nyss och jag pallade inte se allt för det var så himla hemskt, såg avsnittet tidigare idag och jag orkade inte ta mig igenom det igen! Pedofil måste vara det absolut hemskaste man kan vara, det finns inget straff nog för det tycker jag! Åh, vilken sjuk och hemsk värld vi lever i..

Deppigt inlägg det blev.. Mår ändå trots allt bra idag. Kom hem för en liten stund sedan från Aino's egna lägenhet i Råcksta, vi såg på Paranormal Activity 2 - Gud vad den var läskig! Vi skrek som småflickor under hela filmen! Fy, spillde sjukt mycket Trocadero (hehe) på min kjol för att vi blev så skrämda. Har dock insett att jag MÅSTE verkligen sluta vara så friggin onyttig! Skäms. Hade det riktigt roligt med Emma, Aino och Elise - som vanligt!

Igår var en riktigt fin dag måste jag få säga. Vart ju och hälsade på Ungdomsgården i min gamla skola, träffade underbara Catty och Annelie! Gick med en grupp tjejer från 9an och det visade sig att det var Tjeforum, en grej som Rädda Barnen har ordnat för små-tjejer varje torsdagar. Det jobbar en grupp härliga tjejer där och nu är jag också en i gänget! Jag, Amal och Nesli ska bli faddrar, vad det ska bli spännande! De ordnar olika aktiviteter för tjejerna så som bakdagar, singstar-kvällar och andra roliga aktiviteter och utflykter. Ska bli riktigt roligt det här!

Imorgon är det jobb från 7-15.. Fy. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0