Ta vara på ditt liv för nu är det din tur på jorden.

Åh! Gick in på ICA för att köpa hem choklad och gissa vad jag ser? Att de säljer friggin Toupla! Som jag älskar den chokladen, inte visste jag att de sålde den där. Var smått beroende när jag var i Finland, det här kanske inte är så bra nyheter egentligen, då kanske beroendet kommer tillbaka.. Skumt, för jag och syrran sa häromdagen att de borde sälja Toupla. Our prayers were heard.

Nog om choklad, sitter här och lyssnar på fin musik, har tvingat mig att vila från min Spotify-lista nu de senaste två veckorna, det gick ganska bra, men nu är jag tillbaka! Har ett lite ohälsosamt förhållande till musik, blir galet beroende (vad mycket "beroenden" jag har..) och lyssnar hela tiden, men när det blev så mycket plugg funkade det liksom inte. Men nu så!

Har kollat lite runt nätet med lite planer inför sommaren, detta ska bli spännande! Ska strax börja plugga en stund. Sedna blir det att duscha och fixa min garderob. Och jag funderar kring om jag ska hålla mig uppe och se Oscar-galan..
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0