They can't break you if you don't have a spine.

God morgon! Det är helg vilket känns skönt, även fast helger inte känns lika uppskattade nu. Just eftersom att jag vanligtvis har andra lediga dagar under vardagen också. Men sen så är familjen hemma och det är ju ett + i sig. Idag är dock familjen inte hemma, de är hos mormor där de ska käka lunch med några andra släktingar som är på besök. Jag och lillsyrran är ensama hemma, ska själv få lite gäster idag nämligen mina fina vänner. Så det ser jag fram emot! Det blir tacos, film och annat gott. Hade tänkt baka en vit kladdkaka, men vi får se. Så nu är det bara att städa hemma, sedan ska jag iväg och handla lite saker. Hoppas er lördag blir underbar! Toodles! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0