Trough strength I found love.

Hej! Eller god kväll kanske jag ska säga, det har blivit alltmer vanligt för mig att skriva dessa sena inlägg känns det som. Hoppas denna tisdag har vart bra för er och att denna vecka har haft en grym start. Jag känner mer och mer ångest inför den här tentan och hemtentan som ska tas hand om denna vecka. Pluggade hela igår med tjejer i Stadsbiblioteket vilket verkligen var energikrävande. Idag har jag inte pluggat något, förrutom nu den senaste timman. Duktig tjej.. Sitter och skriver på min hemtenta, vill hinna göra klart den tills torsdag så jag kan lämna in den medan jag ändå är där.

Idag har jag vart hemma för det mesta, tog en sväng med mamma och syster i bilen. När vi skulle in i bilen så såg vi att ena bak däcket är punkterat. Vi körde till macken och lyckades pumpa bilen själva, serni - tjejer kan visst! Händer förfrös visserligen, men det var så värt det hehe. Efter det avnjöt vi var sin Kyckling med pesto och mozzarella-mezzaluna (andra dagen i rad för mig..), mm så gott det var! Vi åkte vidare till Bromma Blocks, snäp vilket köpcenter alltså! Så synd att det typ inte är någon där.. Såg mig en fin kjol som ska handlas in när det är lön.

Ska försöka på mig något lite modigt och läskigt, vi får se hur det blir med det. Mer tar jag inte upp, tyvärr. Nu ska jag återgå till min urtråkiga hemtenta om Vårdhygien och Smittskydd, wish me luck! Toddles!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0