Vi alla väntar på ett lyckligt slut.

Sitter och väntar på att Elise ska komma hit, vi ska ha en pluggdag här hos mig, hoppas det går riktigt bra också för imorgon väntar tentan och jag vet inte hur jag känner inför den. Får hoppas på det bästa, som jag alltid gör. Om det går bra tänker jag bannemej belöna mig med riktigt fina kläder, hehe. Och om det känns som att det gick pissdålig så behöver jag dränka mina sorger, och det också i riktigt fina kläder (haha!).

Har bakat en chocolate fudge-cake, hoppas den smakar gott nu också! Den ser riktigt smarrig ut. Mamma sa till mig att jag bakar extra mycket under vintern, konstigt nog blir det så utan att man tänker på det. Vinter-depression? Okej, nu ska jag göra annat. Toodles!
 

Okej, kanske inte riktigt så här smarrig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0